Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Friday, July 19, 2013

=> Simpati

Assalammualaikum . Saya Riduan ok Riduan . Alhamdullilah time balik sekolah tadi selamat sampai ke rumah . boleh ada lori accident . Fuhhh ~ . Tapi sebenarnya saya bukan nak cerita pasal lori tapi benda lain . Okay dua tiga hari lepas saya online laa , itu semua perkara chore saya kann , tapi bila lepas update status then terbaca status someone ni . wahhh someone nyah haha . Saya sebenarnya tak heran sangat orang nak update status tapi bila bace status someone ni , ya Allah rasa simpati dan empati pulak , Kalau nak tau dia baru break jadi update laa status sedih sedih bagai kann . alaa saya pon sama jugak ehhh kejap awak yang tengah baca pon sama jee . So tu yang saya bagi nasihat kat dia . Yaa saya bukan apa , saya cuma nak bagi semangat balik kat dia . Setiap orang boleh berubah disebabkan cinta kalau jadi baik tak pe kalau jadi sebaliknya macam mana ? . Saya bukan sombong berbicara tapi saya ada banyak jugak pengalaman dalam percintaan ni so saya mengertikannya . cewahh . Btw , awak awak awak yang tengah baca ni ! Jangan letakkan sepenuh hati dan terlalu sayang sangat kat someone yang kita suka nanti boleh buat kita merana kalau nak bercinta biarlah berpada-pada melainkan kita da kahwin kelak .

Ingat ! jangan terlalu terkejar-kejar pada orang yang belum pasti jadi cop halal kepada kita ~


No comments:

Post a Comment