Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Thursday, July 18, 2013

=> Kronologi Sebuah Kisah Cinta

Assalammualaikum . Saya peminat Kim Hyun Joong .

 

awak, saya tak tahu kenapa saya asyik sedih je sejak akhir akhir ni.
dan jujur saya ada stalker ex awak punya status.
saya tak sampai hati nak tengok dia bersedih.
jadi saya rasa dia lebih perlukan awak daripada saya.
dan saya rasa hubungan kita hanya boleh bertahan sampai sini je.
maafkan saya.

  

jadi maksud awak, awak nak lepaskan hubungan kita macam tu je ?
awak, saya sayangkan awak.
dia hanyalah masa lalu saya dan sekarang saya dah ada awak.
please don't say any word ...

  

saya tak sanggup nak tengok dia terluka lagi.
jadi, bila saya fikir balik, ada baiknya saya undur diri.
walaupun saya tau, saya juga akan terluka,
jadi jalan yang terbaik adalah biarkan saya undur diri dari hati awak.
dan walaupun saya masih sayangkan awak,
saya rasa ada baiknya saya beri peluang pada dia untuk dia hargai awak.

 

kenapa awak mesti fikir pasal perasaan orang sedangkan awak sediri akan terluka.
saya tak kira. saya tak nak putus dengan awak.
sejak saya kenal awak, saya mula belajar erti setia dan menghargai.
awak, dulu awak yang nak sangat bersama dengan saya.
bersungguh sungguh awak luahkan pada saya,
awak berusaha nak dapatkan saya. awak ingat tak ? 
tapi kenapa bila saya mulai mencintai dan menyayangi awak,
awak dengan mudahnya lepaskan saya pada orang lain ?

 

sebab saya tak nak ada orang terluka kerana kita.
jadi saya mohon sangat sangat, saya harap sangat sangat,
awak balik dengan dia.
dan saya nak ucapkan terima kasih sebab beri saya peluang dan kekuatan.
sejak saya kenal awak, sikap saya betul betul berubah.
daripada seorang yang sendiri kepada terbuka. 
dan saya nak minta maaf andai saya buat awak terluka

awak, awak ambil gambar ni balik.
saya nampak awak buang gambar ni masa kita kat cafe dulu.
letakkan balik dalam bingkai gambar hati awak.

 

siapa suruh awak ambil gambar tu balik ?
awak faham tak, sekali saya kata tak, selamanya tak.
sekalipun saya putus dengan awak, dia takkan jadi milik saya balik.
sebab saya dah cukup buat dia terluka dan diri saya juga terluka.
saya tak nak balik pada diri saya yang dulu.

 

dan kenapa susah sangat untuk awak dengar cakap saya ?
susah sangat ke untuk balik semula dengan dia ?
saya tahu awak masih sayangkan dia.
awak masih ada perasaan pada dia.
tolonglah dengar kata saya.

 

suka hati awaklah nak cakap apapun.
saya tetap dengan pendirian saya.
awak nak ke tak nak ke,
suka hati awak.
saya takkan putuskan awak !
awak faham tak ? saya takkan putuskan awak !

dua bulan kemudian ...

  

awak, saya dah turutkan apa yang awak cakap.
puas hati awak ?
kini saya dah kembali pada dia.
itu yang awak nakkan.

   

baguslah kalau macam tu.
awak jaga dia baik baik ya, sayang.
berikan cinta awak pada dia sepertimana awak pernah bagi kat saya dulu.
semoga awak dan dia bahagia selamanya.

 

saya tahu awak menangis melihat saya dan dia.
dan kalau awak nak tahu,
saya pun menangis kerana awak malam tu.
saya tak boleh tidur bila fikir tentang perasaan awak.
hati saya kuat sangat katakan yang saya sayangkan awak.
tapi, itu yang awak pinta dan awak ingikan,
saya turutkan tanpa kerelaan hati saya awak tau tak !

  

awak, saya sayangkan awak.
saya rindukan setiap masa kita bersama,
saya berharap awak selalu di sisi saya.
tapi saya akur pada hati saya yang mudah mengalah,
saya terpaksa melepaskan awak pada hakikatnya.
jadi, selamat tinggal awak.
  
 

awak, saya takkan mudah untuk ucapkan selamat tinggal pada awak.
saya tahu satu hari nanti saya dapat miliki awak kembali.
awak tunggu jelah. akan ada keajaiban yang menanti.
saya tetap sayangkan awak selamanya.

No comments:

Post a Comment