Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Tuesday, July 23, 2013

=> Remind

Assalammualaikum 

Bukan mudah untuk kita memahami perasaan seseorang dengan sepenuhnya tapi dalam perhubungan mesti tanam perasaan untuk menggali dan cuba untuk memahami perasaan pasangan kita walaupun itu sukar . Kekadang semakin kita cuba memahami dia semakin tak faham dibuatnya dengan dirinya . Itu lumrah ~ kalau bagi couple pulak , tak emmahami ni lah punyanya mereka putus . Sefahaman adalah tunjang dalam hubungan (yeke?) . Yaa maybe , kalau dua dua ego tak pun seorang ni tak faham perasaan kita walau kita da cuba meluahkan jadi itu memang menyakitkan hati kann . Saya pernah post banyak kali tentang kimia antara pasangan dalam blog ni jadi kalau nak repost balik semua tu bergantung pada diri dan pasangan kita . Sometime kita da buat sebaik mungkin dalam percintaan dan perhubungan tetapi pasangan kita pulak yang jadi punca . Adesssh ! . Tips macam mana kita nak mengenali pasangan kita ialah dengar setiap ayat yang dia lontarkan dan kemudian cuba faham balik apa yang dia maksudkan . Memang sukar nak buat analisis tengan percakapan orang ni sebab kalau orang yang jujur alhamdullilah laa tapi kalau vise versa amekk memang kena tipulah sepanjang perhubungan . Kalau kita da couple dengan pasangan kita jadi kita dapat tangkap kot apa yang dia nak sampaikan . Siapa setuju ? . 

Sebenarnya bukan yang kat atas tu yang saya nak ceritakan hehe . Sebenarnya , tadi saya pergi Jusco then bila lalu kat wayang perhhh terbau perfume yang saya suka . Terus remind balik old story haha . Entah laa banyak banyak perfume , saya memang suka bau perfume tu . Macam bau perfume SASA tapi saya penah cium bau perfume SASA tu tapi lain hurm . Tapi pape pon saya suka sangat bau perfume tu setelah 4 tahun tak baunya hehe . 

I would did anything for you 
to show you how much I adored you
but it's over now 
it's too late to save our love 
Just promise me 
you will thinks of me 
everytimes you look up 
in the sky and see a star

Saya sudah lakukan segalanya untuk awak
untuk menunjukkan betapa saya memuja awak
tapi ia sudah selesai
sudah terlambat untuk selamatkan cinta kita
Cuma janji pada saya
awak akan ingat saya
setiap kali awak melihat
langit dan bintang 


No comments:

Post a Comment