Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Tuesday, July 30, 2013

=> Parody Teman Pengganti :)

Assalammualaikum ~ layan lagu Parodi Teman Pengganti :)

Ketawa bersama
Menangis bersama
Ku bersumpah harap kita mati pun bersama.

Sejak 2 menjak ini
Makin kerap ku diganggu visi
Buat kau sentiasa disini
Kau nampak aku,tapi kau bukan di sisi
Walau ku mahu kau terus ada sini.
Sentuhan katanya memangku iakan
Sentuhan kau ku biarkan tapi susah dilupakan
Aku harap kau lebih faham dan percaya
Ku hampa walau semuanya dah dijangka.

Beberapa kali telah kita membina cinta
Kau dan aku memang cukup indah bersama
Turun naik bersama,tak pernah putus asa
Ku bersumpah ku mahu itu semua terus ada
Namun hakikatnya,bukan mudah
Kau ingat bahagia milik kami berdua
Sebenarnya cinta dari kau buat ku bahagia
Dengarlah apa pula hati ku kata.

c/o:
Rahsia ini
Telah lama aku pendamkan
Tiba masanya
Segala-galanya
Ku ceritakan

Jangan kau pergi
Kerna ku perlu kau disini
Tiba masanya
Untuk kita bersama kembali

Sejak 2 tahun lagi,
Puas ku menunggu cinta yang sejati
Cinta dari hati,hati seorang lelaki oh
Bukan orang lain,tapi kawan sendiri
Kaulah yang ku tunggu,ku tunggu sampai mati
Jujurnya,ku bagaikan berangan angan
Berseorangan, di dalam awang awangan
Mengharapkan cinta yang mungkin tak akan ada
Tapi ku hanya diam kerna kau sudah bahagia

Ey ey

Aku sentiasa mendengar,aku sentiasa hadir
Tapi kau tak pernah tahu malah tak sedar lagi
Jadi ku hanya mampu tersenyum dan tersengih
Pada diri,memang aku syok sendiri
Pabila dia tiada,kau cariku bagai nak gila
Ku tetap hadir tapi ego masih ada
Ku ambil orang lain untuk tutup segala luka
Namun perasaanku, padamu masih sama

c/o:
Rahsia ini
Telah lama aku pendamkan
Tiba masanya
Segala-galanya
Ku ceritakan

Jangan kau pergi
Kerna ku perlu kau disini
Tak perlu lagi
Kita mencari teman pengganti

No comments:

Post a Comment