Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Monday, July 15, 2013

=> Cerita Tiga Segi

Assalammualaikum ~ Saya bosan ! jom layan cerita fantasi dari otak ku yang bercelaru haha

Hero : Kamal
Heroin : Illisya
Second Heroin : Tasha
Third Heroin : Huda

Kamal bercinta dengan si Illisya selama 3 tahun atas perkenalan yang dibantu oleh Tasha . Tasha merupakan kawan karib kepada Illysya . Illisya sangat sayang akan tali persahabatan dengan Tasha dan dia sanggup buat apa sahaja demi Tasha bahagia . Huda seorang kawan baik kepada Kamal sejak bangku sekolah lagi .

Pada suatu hari , Kamal mengajak Illisya keluar untuk tengok wayang sempena ulang tahunnya yang genap ke 3 tahun {bukan macam video couple 7 hari ok} . Jadi, Illisya berasa teruja atas permintaan si jantung hatinya dan demi memeriahkan keadaan Illisya mengajak sahabat karibnya iaitu Tasha . Kebetulan Tasha tinggal sesorang dirumah dan bosan jadi dia ikut sama dengan pasangan tadi , Kamal memandu kereta dan dalam perjalan pergi ke rumah Illysia , tetiba Huda call ..

Huda : Hello ~ Kamal . awak kat mana ? saya nak jumpa awak sekejap boleh ?
Kamal : tak boleh sebab saya ada hal .
Huda : {dengan suara menggoda dan minta simpati} alaaa ~ boleh laa , saya ada hal mustahak nak bagitahu awak ni
Kamal : emmmm
Huda : ok . tempat biasa . sekarang aw . saya tunggu aw
kamal : err yela .

Jadi kamal pergi bertemu Huda ditempat biasa dorang lepak . Si Illisya dan Tasha tunggu si Kamal di berjam-jam dan bila dorang call tak dapat sebab beteri handphone kamal habis . Bila kamal berjumpa dengan huda di tempat biasa dan huda ....

Huda: terus peluk kamal
Kamal : {layan nafsu kejap} {5 minit kemudian} huda ~ kenapa ni ?
Huda : Kamal ~ saya sebenarnya sadah lama mencintai awak sejak dari darjah 6 lagi tapi kenapa awak tak nampak ?
Kamal : Apa awak cakap ni ? kan awak tau saya da ada girl
Huda : hah ! peduli apa ~ saya sukakan awak sangat sangat !
Kamal : {Tolak dan terus tinggalkan huda}

Kamal terus bergesa gesa pergi kerumah Illisya . Bila sampai dirumah illisya je , Illisya marahkan kamal . Tak lama lepas tu kamal dapat kawal keadaan dengan menipu Illisya yang dia ada urusan kerja . Si illisya pun tegak dan percayakan kamal . Then , kamal, illisya dan tasha pun pergi ke econsave ehh ehh salah salah pergi ke mall untuk menonton wayang seperti yang dijanjikan . Bila da beli tiket "Pacific rim" semua . masuklah dorang dalam wayang  . kamal duduk ditengah tengah dan kiri tasha dan kanan illisya  Dalam wayang ...

Illisya : papa ~ mama sejuklah ~
kamal : peluk lah papa . papa bisa hangatkan mama ~ {sambil cubit pipi illisya}
Illisya : {peluk kamal} papa ~ mama janji tak akan curang dengan papa . tengok tangan mama ni . mama tak kan curang dengan papa selagi papa tak curang dengan mama .
Kamal : ye mama ku ~

Dalam menonton wayang , si kamal sebenarnya ada hari dengan si tasha jadi kamal ambil kesempatan untuk pegang tangan tasha . tasha terkejut dan tarik tangannya semua . kebetullan illisya time tu nak pergi tandas jadi tinggallah sikamal dan tasha berdua sahaja . semasa illisya pergi ke tandas , kamal mengayat tasha . akhirnya tasha cair dengan pujuk rayu si kamal dan mereka bercium . time mereka bercium illisya ternampak dan marah mereka lepastu terus keluar dari wayang . kamal pergi kejar illisya semata mata nak pujuk {ingat sweet letew} . bila kat luar wayang , kamal dan illisya bertengar sehingga satu mall dengar . 15 minit bertengar {dengar  orang ramai rakam } tasha pun keluar . illisya .....

illisya : kau ni memang betina tak gunakan ! sanggup makan kawan ! ingat kenyang sangat ke ?!! menyusahkan aku je !
tasha : weyy ! kau jaga sikit mulut kau . kau da lupa ke siapa yang banyak tolong kau ?! selama ni siapa yang banyak tolong kau ?! . kau tak cukup duit , aku bagi pinjam , kereta , semua termasuk spendar pun aku bagi pinjam dann daann kau jangan lupa kamal pun aku yang tolong ushakan untuk kau .
Illisya : hah ! kau diamm ! {sambil tolak tasha}
tasha : {melawan dan tertolak kuat illisya}
illisya : {jatuh dari tingkat 3}

kamal cemas dan terus call ambulan . bila ambulan dan polis sampai didapati tasha bersalah dan ditangkap . kebetulan huda ada ditempat kejadian dan pujuk kamal untuk bersabar , dalam masa pujuk dan beri kata kata semangat kepada kamal . kamal cair dengan ayatnya dan terus jatuh hati kepada huda .

 sebulan kemudian, kamal menjalinkan hubungan dengan huda . demi menjaga kemesraan dan keeratan mereka . mereka pergi ke taman untuk berjogging . semasa berjogging , kamal sesak nafas dan terus pengsan dan si huda cemas dan pengku kamal sementara bantuan datang . Tiba tiba huda diserang penyakit barah otaknya yang sudah lama dihidapnya , maka huda rebah di sebelah kamal . Kamal pun seoaruh sedar dan terus peluk huda disebabkan bantuan lambat tiba kamal mati disana . Kematian mereka sangat menyayati hati kerana mati dalam dasar cinta tiga segi yang menyakitkan hati dan dibawa mati .

No comments:

Post a Comment