Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Monday, July 22, 2013

=> Isteri yang DURHAKA !!!

Assalammualaikum ~ sekarang ni bulan puasa kan kan ? alhamdullilah ~ full nikmat yang dikurniakan Allah kepada hambanya . Okay kali ni saya rasa nak mengumpat kejap boleh tak ? . ok mak gayah ~ nak tau tak orang tu kann , Full stop! Time saya balik kampung . adalah makcik sebelah rumah ni nama dia tutttt (rahsia) . Okay fine ~ saya memang respect kalau orang buat baik such as pakai tudung , pergi mengaji setiap hari kann tapi yang saya tak puas hatinya . "Kalau kita da kahwin kita perlu hormat pasangan kita walaupun dia teruk" tapi yang ni tak . Ada dia cela suami dia depan orang ramai siap cakap bodoh lagi . Ishhh nak letak mana maruah sebagai seorang suami kalau bini sendiri cakap macam gitu ?! Bini sepatutnya hormat laki dan patuh jangan sampai buka aib dia depan orang ramai . Isteri itu ke yang digelarkan solehah ?! sah sah laa tak kann . Syurga dibawah tapak kaki suami weyy . Kalau yang pasal bodoh pon saya da tak puas hati apakan lagi dia samakan laki dia dengan babi . Subhanallah ~ . Kalau kita dapat suami baik dan tak pernah marah kita sepatutnya hargai dan bersyukur tapi ni tak ! err = =" . Ingat ! nak jadi isteri yang solehah dengar cakap suami tapi ni isteri menggila khinzir daripada suami ! what the ... . My mom said " Wan ~ kalau dapat isteri macam gitu , wan tampar je dia" . Yaaa that right . SETERUK MANA PUN PASANGAN KITA , JANGAN LAA SAMPAI MENGHILANG SETERUK SEDEMIKIAN !!!! .  

No comments:

Post a Comment