Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Sunday, November 6, 2011

Jamuan untuk batch form 5 !

Assalammualaikum . Sudah lamakan saya tak update blog kan kan? hee . Hari jumaat lepas iaitu pada 4 november telah berlangsungnya majlis perpisahan dan jamuan untuk tingkatan 5 . Kalau ada jamuan mesti ada persembahan kan kan so ada 3 kelas je kot yang buat persembahan iaitu kelas 5 science , 5 SI 1  dan 5 SI 2 . By the way, saya ada rakam vedio tu tapi file tu besar sangat laa nak tunggu upload macam sipot bawak tong sampah kot heee . Maybe nanti saya upload kat FB je kot tu pon kalau saya rajin laa saya nak masukkan hee . Addition, masa jamuan tu ada laa cabutan bertuahkan so saya dapat laa then korang nak tau tak saya dapat apa? . ok ok , korang tengok dulu gambar kat bawah ===>







Hah ! ni laa yang saya dapat sabun daia 5kg perisa LEMAN ~. perhhh ! memang terbaik laa kan cikgu-cikgu SMK Desa Cemerlang hee . By the way , memang best laa dengan jamuan tu . awesome !

No comments:

Post a Comment