Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Wednesday, November 30, 2011

SIPOT !

Assalammualaikum !


Bukan mudah kan untuk kita memahami seseorang dengan sepenuhnya . yaa , kita sebagai manusia mesti ada sifat ingan tahu dan ingin cuba dan mencuba tetapi mengenai untuk memahami seseorang ni memang sukar untuk kita faham . Makin kita cuba untuk faham makin sukar untuk kita terima (da macam hipotesis pulak kan) . Jikalau kita dapat memahai seseorang tu dengan sepenuhnya memang terbaik la kan tapi bagaimana pulak kalau seseorang tu kuat propa? . Lagi laa susahkan hurm . Bagi saya sekadar mengenali pun sudah cukup kot sebab disitu akan mulanya perasaan ingin menyelami untuk memahami seseorang . 


Mesti korang tak fahamkan apa yang saya ingin sampaikan pasal post kat atas tu . Emm, korang tak payah untuk memahami sebab saya pun susah untuk dipafami oleh seseorang that why laa saya post tu .


30 november 2011 adalah tarikh berakhirnya peperiksaan SPM saya . merdekaa !!! haha . Saya akan ingat tarikh tu sampai bila-bila sebab banyak kenangan sweet sour like asam jawa haha . Kini saya sudah pun tinggalkan sekolah saya iaitu SMK DESA CEMERLANG good bye ~ hee tapi saya akan kembali pada tarikh 26 feb kot untuk ambil result . Ohh Mak Gayah! (omg!) , mesti seram sejuk kan bila nak ambil result dala SPM weyy tak sama macam ambil result PMR and time ambil result PMR pun da gementar sampai cikgu cakap ''riduan , awak ok tak ni?'' tapi lepas saya ambil result dengan keputus 5A (kekwat kejap) baru lega then ni apa lagi SPM kan . Harap-harap saya dapat result yang excellent la kan amin . 


Lately , saya resah je la kenape ea? . Apa yang saya buat semua tak kena hurmm . Adakah saya ... MANDUL?! Ohh Mak GREYSON!!! (omg!!!) mustahil mustahil sebab saya dari baka yang subur haha . Em , entah laa saya pun tak tahu kenapa saya macam ni . Kalau ada orang untuk mengdengar resahan saya kan best hee :) .

No comments:

Post a Comment