Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Friday, November 11, 2011

Berdua Bersatu ! :)

Assalammualaikum ~. Tambah tolak darab bahagi congak tinggal 3 hari lagi kot nak hadapi SPM , ohh mak gayah (omg!) . Seram nie ~ tapi papepon saya akan buat yang terbaik untuk SPM nanti even seram ke , nervous ke , ape ke yang penting focus sebab spm tu laa yang menentukan masa depan saya (penuh semangat kejap) . Tadi (hari jumaat 11/11/11) adalah penghulu segala hari (haha) bukan tu saya nak cakap tapi tadi ada hari dimana (amboi) dapatnya slip untuk spn nanti . Perhh ! lepas dapat slip tadi nervous system ni memproses hormone adrenaline dengan cepat sekali (amboi~ tau laa amek bio kan tak payah nak kekwat sangat! btw, banyak2 horome yang saya hapal tu je haha) tapi lepas 5 minit gitu semangat saya membuak-buak untuk ambil spm nanti dengan berhasrat untuk dapat 10A . Tapi semalam iaitu pada hari khamis 10/11/11 saya mimpi dapat 5A je tapi kalau dapat 5A pun saya da bersyukur kot sebab bukan mudah (untuk ku terima hakikat dalam hidup ini setiasa tersekat) nak dapat 10A kan . Dala saya berhenti saja disin untuk topic spm ni .

Hah! semalam saya ada call kawan saya namanya Linda (bukan nama sebenar) then dia cakap suara saya manja lepas tu dia cakap suara saya macam Justin Bieber (hah! yang ni tambah2 je nak jadi poyoss kejap) . Ada dia cakap suara saya manja = =" atoi (merendah diri) . Tapi best laa bebual dengan dia sebab dia banyak cakap dan dia ni jenis tak boleh cakap macam gini kat dia CONTOHnya ; "yela, saya call demi awak" , "saya rindu awak laaa" haha . Mesti kalau dia baca blog ni mesti dia malu gak kan haha :)







1 comment: