Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Sunday, November 27, 2011

My Sweet Heart !

===============================>
Siapakah perempuan yang comel kat sebelah tu ? 
adakah SELENA GOMEZ ? MILEY CYRUS ? 
Ohhh Mak Gayah ! (omg!) , siapakah siapakah ?!
Okey fine! Nama dia IFFA AMREEZA . Cop! kenapa saya post pasal dia ni ? ada apa-apa ke ni?
Yaa , dia adalah my hunny bunny saya hehe . Mula-mula saya tak nak couple lagi lepas break hari tu kan , yela couple make me trouble haha tapi si dia ni berjaya tawan hati saya dengan jayanya . Yaaa ~ saya tak expect laa kan boleh kenal kat FB je kot bak kata NAJWA LATIF cinta muka buku laa katakan hee . Then dari situ laa saya kenal , mula-mula just komen-komen je kot then boleh berlarutan pulakkan . First saya contact dia , yela dia cakap da lama phone dia tak bunyikan so saya contact la kan mula-mula saya main-main je tapi lepas saya dengar je suara IFFA ni sweet gila . Dala suaranya sweet , manja , open minded , and complete package laa even baru dengar suara je saya da cair . Adakah ini cinta ? haha . So sejak hari saya contact tu mula laa berlarutan text bagaikan tanya tu tanya ni hee . Then , sy declare tok couple kan . Yaaa ~ memang tak menyesal kot couple dengan dia sebab complete package aw tak tipu laaaa . Thanks ALLAH sebab temukan saya dengan IFFA . Okey that all saya post pasal dia takut dia malu plak haha . Btw I LOVE U DAMN SO MUCH IFFA AMREEZA FOREVER EVER END EVER TILL TO HEAVEN . amin ~

No comments:

Post a Comment