Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Monday, February 6, 2012

Mr. Trouble !

Assalammualaikum dan salam maulidur rasul kepada umat islam . Lately saya sibuk so tak sempat sangat nak update blog dan lately ni jugak saya da jadi Mr.Trouble laa sebab selalu je ada masalah err fedup laa dengan semua tu tapi nak buat macam mana saya kena ugak hadapi semua tu dengan hati terbuka dan mungkin semua itu ada sebab serta ujian Allah kepada saya . Allah tak akan bagi ujian yang membebankan kepada umatnya tanpa jalan penyelesaian untuk selesaikan sesuatu masalah tapi kadang-kadang saya tak kuat untuk hadapinya . Sudah! (sudah laaa jangan menangis lagi~ kurasa cukup sampai disini~) , sudah laa malas nak cakap pasal trouble saya kat korang nanti makin trouble pulak . Jom kita layan video kat bawah ! :D




No comments:

Post a Comment