Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Sunday, January 15, 2012

Luahan Hati !

Assalammualikum ~ . Nak share luahan hati saya kat korang ni , boleh tak boleh tak ? tak boleh tak pela hurm (gedik kejap) , Hah! lately boleh nak dikatakan tiap-tiap hari saya complicated dengan GF saya hurm . Ntah la pasal masalah kecik pon nak diperbesar-besarkan perhhh sebelum tido saya asek memikirkan cara tok settlekannya dan berusaha untuk bersabar menghadapi semua ni . Kadang-kadang tu tak tahan jugak laa hee :) . BTW saya terguris gak la dengan apa yang dia da buat kat saya tapi saya cuba untuk lupakan semua tu . Dulu si dia penah berjanji something pada saya tapi sekarang ni si dia da mula mungkir janjinya . Mama,mana perginya janji-janji mama yang pernah mama katakan pada papa? , saya tanak cakap lagi apa yang telah si dia berjanji pada saya even dia tanya banyak kali hurm . Okey fullstop! tanak share semua masalah hubungan saya kat korang tu namanya  buka pekong orang lain ( eee busuknye~ ) .  


Hah! kat tempat keja sata ramai orang cakap saya ni kacuk a.k.a mix alaa yang macam panasia tu haha tapi kalau nak tau saya ni tak kacuk laa , saya ni anak jati melayu amboi~ haha . Takda la saya bukan nak kekwat tapi malu aw orang cakap macam tu ~ heee :)



No comments:

Post a Comment