Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Tuesday, February 14, 2012

Saat Kau Pergi (SKP)

assalammulaikum ~


Ape celop korang? sehat? da makan? tengah buat apa tu? da mandi? mak sehat? ok fine! korang jawab laa semua soalan tu dulu lepas tu baru baca post saya bhaha .


Hah! hari tu saya kuar laa entah bila saya tu pun saya da lupa laa hee because nak beli barang untuk date esoknya . Dekat RM 300 jugak laa saya habiskan untuk second date . Kasut baru ZARA la nyah~ murah-murah je RM110 je kot murah kan murah kan then jam , baju and seluar nasib baik spender pon tak baRu gak haha . Bila da beli barang semua ni gegirl saya cakap tak jadi pulak kan perhhh kecewa gila nyah yela sebab da prepare and janji bagai tetiba tak jadi pulak kan MEMANG TAK AR! ==' err . Tapi sekarang ni saya dengan gegirl saya tu da tak ada pape lagi hubungan mean break in my heart haha maksudnya da putus laa . Saya relakan dia pergi sebab bak kata VEGETOZ-SKP "tak perlu kau beri alasan mengapa kau ingin pergi meninggalkan diriku kerna  ku yakin mungkin semua itu bisa membuat mu bahagia" jadi apa yang telah dia declared kan tu mungkin terbaik dari yang terbaik dia buat . (sedihnyeee~ sob sob)


Ok fine ! sekarang ni saya SINGLE since si dia da pergi so sata ingin nak solo jela sampai saya sambung belajar nanti tapi ada cabaran laa sebab sorang pergi ada 4 mari ayoyo ama paa haha . Saya cuba untuk pertahankan hati saya daripada untuk mengeluarkan ayat-ayat manis saya untuk dorang sebab tanak buat dorang jatuh cinta pada saya tapi saya sukar untuk pertahankan untuk sorang ni namanya SHUHADA oppps! termention pulak haha . Maafkan saya kalau buat korang kecik hati yaa . Saya tanak jadi PLAYBOY balik sebab saya tanak buat hati wanita terluka lagi .





No comments:

Post a Comment