Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Sunday, February 26, 2012

Siput ! :)

Assaalammualaikum ~


Lately ramai perempuan contact saya untuk berkenalan dengan saya tapi saya rasa macam tak ada mood laa nak layan dorang macam hati saya ni da tertutup untuk golongan HAWA tapi tak bermaksud saya ni GAY BOY yaa just tak terbuka lagi untuk COUPLE ni . Since saya SINGLE a.k.a SOLO ni saya rasa FREE sangat bak kata THE LIPSTICK "hidup ini bagai layang-layang keseorngan sepi" dan someone penah berkata pada saya "SINGLE ni lagi best daripada COUPLE sebab tak payah nak jaga hati orang dan dapat jugak laa jimat credit tu" hee . Tapi kalau saya jumpa SOMEONE yang SPECIAL macam EX saya yang paling saya sayang macam kat status FB tu "Begitu BODOH diriku kerana MELEPASKAN dirimu ketika sedang memerlukan CINTA ku . Jikalau dapat undurkan masa , aku mahu BERSAMAMU kembali ==' *For EX yang aku paling sayang sampai kini ♥" saya tak pikir 2 3 kali untuk terima , saya ajak dia KAHWIN teros je (amboi rakosnye ~) haha . Siapa yang berjaya tawan hati saya ni dia memang superb laa ! cehh haha


Tadi saya on the way balik dari JUSCO then boleh nampak pulak orang pakai kasut SUPRA yang aku suka damn so much perhhh memang superb laa wa cakap lu tapi nak tahu tak siapa yang pakai kasut SUPRA tu? Nak tahu tak ? Ok fine ! saya cakap . ORANG NEPAL! bedekak je saya tengok bhaha . Memang tak boleh belah ar haha . 

No comments:

Post a Comment