Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Saturday, July 2, 2011

Jiwang Time ~

Cinta adalah anugerah yang paling berkuasa dan begitu indah sehingga boleh membuat seseorang itu lemah dan boleh menjadi gila demi cinta . Dengan cinta juga boleh membuat hidup seseorang lebih bermakna . Emm , sekarang ni saya nak luahkan isi hati saya pula .

kalau satu hari nanti awak menangis , bagitahu saya tapi saya  tak janji nak buat awak tersenyum tapi saya boleh menangis bersama awak . Kalau satu hari nanti awak ada masalah , bagitahu saya tapi  saya tak janji nak bagi penyelesaian tapi awak boleh kongsi dengan saya . Kalau satu hari awak nak pegi berjalan , bagitahu saya tapi saya tak janji nak halang awak tapi saya boleh teman awak . Kalau satu hari awak perlukan seseorang untuk mendengar cerita awak , saya tak janji akan ada untuk awak tapi kalau satu hari syg perlukan saya dan saya tak ada , mungkin saya telah tiada buat selama-lamanya . Jadi , saya harap awak hargailah orang yang awak sayang masa dia ada dan saya nak awak tahu ... saya sayang awak sangat-sangat ! :(  {korang bole copy kot ayat sy then bg GF or BF , confirm meleleh laa ~ . hee}


No comments:

Post a Comment