Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Saturday, July 23, 2011

keep it up my words ~

Saya berarsa sangat-sangat bodoh bila saya tak jaga awak dengan sebaik yang mungin dan sedangkan awak tak pernah pandang pada lelaki lain . Lantas itu , saya baru merasakan kehampaan dan kesedihan yang tak dapat untuk di luahkan dengan kata-kata tapi cuma dengan tangisan saja yang dapat mengungkapkannya dan saya tak nak hari dan memori tersebut berlaku kembali biar laa lets bygone be bygone ~ . Apabila saya melihat dan mendengar suara awak membuatkan saya mengalirkan air mata tanpa di paksa dan bahawa ini saya ingin menyatakan saya gembira menjalinkan hubungan dengan awak dan walaupun awak sukar untuk mengertiya . Sumpah saya cakap , saya tak nak hari yang perih itu berlaku lagi kerana ia menyakitkan hati dan memberikan kekecewaan kepada kita lantas '' I LOVE YOU '' sering bermain di bibir saya , sekali lagi '' I CRY FOR YOU '' , sekali lagi '' I MISSING FOR YOU '' dan '' SAYANG , saya akan selalu ada di sisimu ~ '' . Hanya awak yang saya pandang yang mampu buat saya tersenyum dan saya suka pada senyuman awak yang menawan itu tapi saya tak bisa KETAWA dengan awak sebab saya terlalu memikirkan hari yang akan datang yang boleh memeritkan hati dan perasaan kita . Oleh itu , saya teringin ingin menatap wajah awak tanpa bergerak walaupon sesaat lanatas itu saya cuma mahu bagitahu '' I WANT YOU '' besertakan harapan yang tak berbelah bahagi . * sob sob 


Hah ! . saya nak share sikit ni bersama anda semua . Tadi saya pergi CITY SQUAR ( do i care ?~ . talk to my hand laa weyy ~ ) . Then saya tengok wayang laa ( hoyy ! i dont care laa ~ ) emm , cerita SENARIO THE MOVIE OPS POCOT ( hoyy ! diam laa ~ . sumpah aku cakap aku tak kesah ! ). Cerita tuu , nak kata kelaka tak jugak  sebab tak banyak best dan nak cakap bosan tak jugak sebab ada part yang wat saya ketawa . So conclusion a.k.a natijahnya cerita tu tak berapa nak best laa . Better tengok cerita HARRY POTPOTER . hee . chill ~ :)

No comments:

Post a Comment