Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Monday, June 17, 2013

=> SETIA ?

Assalammualaikum . Saya siapa ? Santau juga kalau siapa tak kenal saya lagi hehe . Ok fine . Hari tu lepas kat kedai makan dengan kawan-kawan . Yela luangkan masa yang terbuang haha . Ok maklumlaa kalau lelaki da lepak akan buka topic PEREMPUAN ahhh ~ haha . Bukan pasal apa cume mahu perkembangan kawannya couple dengan siapa sekarang kann termasuk jugalah kaum wanita tapi kalau perempuan da berkumpul habis semua topic dia ungkitkan . Ok back to story . kawan kawan aku ada couple then lama gila dorang couple sampai lebih 5 tahun agaknya dia pakai ilmu penunduk tak pun nasi kangkang kot haha . kalau aku ? ntahhh sekejap je kot . Tapi dorang memang saling percaya , setia nak mati dan jujur lahh . Yang lelaki tak pandang perempuan lain dan couple dia TAK LAYAN LELAKI . Wow ! that so awesome . Since tu aku makin tercabar kenapa saya tak boleh macam gitu ? . saya nak juga couple lelame then sampai ke jinjang pelamin . Cakap pasal ni , saya sudah mula setia tapi since setia ni banyak juga kekangan kannn . macm macam yang terjadi . saya kalau boleh nak sangat setia pada seorang sahaja dan sampai ke anak cucu . Kalau saya setia kalau couple saya tak setia macam mana ek ? . kawan saya cakap " kau cool je derr , kau da setia tapi couple kau curang so biarkan je dia . kau kan handsome nanti ada je yang lebih cantik usha kau . sekarang pon kau hot ramai budak perempuan kejar kau so ape nak kesah" . yaa memang la tapi kalau boleh tak nak laa jadi macam gitu . saya nak couple seorang sahaja ok ! . kawan saya cakap lagi "weyy , kau jangan jadi bodoh sangat . perempuan ni kalau kita da setia nak mati kalau dia da nampak lelaki lain yang lagi mantap dari kauuu memang dia curang dohh" . Perhhh ! mulut dia da macam mak gayah gak haha . Tapi saya memang akui semua itu . Jadi kesimpulannya , buat dang and cool sahaja ~~~ hee :)

No comments:

Post a Comment