Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Saturday, April 27, 2013

==> {re} . Awak kena paham kenapa ?

Assalammualaikum ~

Awak kena paham kenapa saya cemburu bila tengok awak?
 sebab cemburu tandanya sayang kan~

Awak kena paham kenapa saya kadang-kadang kuat merajuk?
 sebab saya nak sepenuh perhatian daripada awak.

Awak kena paham kenapa saya selalu call dan sms awak?
 sebab saya rindukan awak everytime even sesaat.

Awak kena paham kenapa saya selalu mengadu dengan awak?
 sebab awak laa segalanya bagi saya dan saya nak awak saja yang tahu.

Awak kena paham kenapa saya selalu marahkan awak?
 sebab saya nakkan yang terbaik untuk awak.

Awak kena paham kenapa saya terima awak balik setalah awak mintak putus dan hina saya?
 sebab saya sedia bagi peluang untuk awak agar awak sedar akan kesalahan awak dan saya taknak kehilangan awak lagi.

Awak kena paham kenapa saya putuskan awak?
 sebab saya nak hidup awak bahagia dan dapat yang lebih baik daripada saya.

Tetapi saya nak awak tahu yang saya selalu doakan yang terbaik untuk awak even kita tak bersama lagi macam dulu .

Sekarang awak pahamkan kenapa? ♥ untuk kekasih lama ♥

"So let bygone be bygone and so on and so on"

No comments:

Post a Comment