Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Friday, April 12, 2013

=> Count The Days !!!

Assalammualaikum ~ tinggal beberapa hari lagi untuk menjelangnya exam stpm sem 2 . around 40 days . maknanya saya akan kurangkan online facebook dan activity yang tak berfaedah . mulai serius dan mengisi ilmu dalam otak haha . Nak capai target iaitu 3.67 untuk sem 2 ni . harap dapat ! amin .

Setelah 2 tahun menunggu , akhirnya saya dapat jugak main game fav. saya di lappy haha . puas mencari software untuk support game tu tapi baru sekarang boleh main , sedih haha .

Sebak jugak bila member sekolah rendah chat saya difacebook . sudah berkurun berabad kot tak contact . Okay ! cuti bulan 5 kita jumpe . lepak seget ok ! haha

Saya tak suka perempuan yang kuat merajuk ! . ok diam !

Sebenarnya bukan senang nak memiliki pasangan yang sempurna . Yaaa bukan senang .




No comments:

Post a Comment