Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Saturday, September 10, 2011

Kekurangan Diri Dan Permintaan Hati .

Assalammualaikum . Saya da lama tak update BLOG saya kan kan ? emm , sebenarnya saya tak ada idea nak cerita kat blog ni . Sekarang pun sama tapi disebabkan permintaan dari orang ramai , saya terpaksa dan dipaksa laa untuk update kan . Okay-okay , di bawah ada video berkenaan dengan tajuk saya dan ada video pasal "errr" jugak . Selamat menontong ! haha :)

Memaksudkan bahawa , kita mestilah cinta pasangan kita dengan penuh kasih sayang even pasangan kita tak sempurna dan bukan hanya pada rupa sahaja . FYI , cinta yang sejati bermula dari hati yang IKHLAS dan tak CURIGA terhadap pasangan kita .
Sudah tengok video kat atas ? best tak ? . emm , lagu ini hubung kait dengan tajuk "PERMINTAAN HATI" tu . Description? Nothing to say . Hayati laa sendiri yaw !
OMG ! terok pompuan sekarang kan kan . ==
'
Zizan !!! aku memang suka gileerr kat dia yaw ! Sampai aku beli jam G shock and seluar skinny tapi just tinggal kasut SUPRA je belom dapat beli , semata-mata nak sama macam ZIZAN . haha :)

EMINEM ! awesome rapper and not raper . haha ! . Saya fanatic gler kat dia sebab lagu yang disampaikan penuh makna . Love you EM !

No comments:

Post a Comment