Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Friday, September 16, 2011

i love you like a song baby !

Assalammuallaikum . Hari ni saya nak share pasal hari yang indah buat saya iaitu pada 16 september 2011 kerana hari ini adalah first date saya dengan awek saya iaitu **** (sensor ! tak boleh mention nama awek saya kat sini sebab tak mintak kebenaran dia dulu pun nanti takut dia tak suka pulak) , saya hang kat CITY SQURE dengan dia . Ohh Mak Gayahhh ! ( omg! ) , saya mula-mula gemuruh , takut , segan dan macam-macam lagi laa sebelum jumpa dengan si dia (dia pon sama jugak) tapi lepas jumpa je perasan tadi terus hilang (rakuss-nye !) . Mula-mula dia diam je , saya tak kesah dan faham sebab dia segan tapi lama sikit baru dia tak diam lagi dan mesra dengan saya . Then , terus je survey wayang and kita orang tengok cerita RAYA TAK JADI (best ! tengok ar) pada mulanya saya nak tengok cerita HANTU BONCENG tapi disebabkan dia da tengok so its okay laa , takkan nak suruh dia tengok dua kali pulak kan (so sweet ~) . Cerita tu start pukul 2.50 so saya pergilah makan dulu kat McD , saya da order da pastu lepak laa kat tingkat atas . Saya tengah manja-manje (main suap-suap) dengan awek saya , then ada seorang perempuan ni duduk depan saya then asek pandang saya je , nasib baik laa awek saya tu tak jealous (info : sifat cemburu membolehkan hubungan seseorang itu regang) . Then , takut jadi ape-ape saya ajak la awek saya tu blahhhh ( setia laa kate kan ) . Then , pergi laa jalan-jalan dulu sebelum tengok wayang dan dia boleh ajak saya tawaf plak kan dala saya ni malas nak berjalan sangat . hee :) . Lepas tengok wayang [SKIP] . Conclusion , saya memang suka gila tahap gaban sebab dapat keluar dengan dia . Thanks baby sebab sudi keluar dengan bie and thanks jugak sebab sudi terima bie sebagai teman hidup baby , walaupun baby sukar untuk melupakan kekasih lama baby tu . Tak pe , lama-lama baby boleh lupakan dia ea . Chayokk chayokk chayokk chayokk ! hee :) . I love u so much forever and ever like I love a song baby . Please , JANGAN curang dan tolong percaya bie serta tolong jaga hubungan kita ea supaya kekal selamanya . Amin ~ .

No comments:

Post a Comment