Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Monday, May 30, 2011

Carta Hati ~

Assalammualaikum PEAH ~ . hee :) . Hari ni saya nak tuju lagu kepada buah hati saya tapi bukan saya yang nyanyi dan penyanyi sebenarnya NAJWA LATIF dan tajuk lagunya KAU DIAM PEAH ! . haha . tak la sebenarnya CARTA HATI . Menurut tafsiran saya laa lagu ni menerangan tentang dari pandangan pertama yang ingin mengenali lebih mendalam hati seseorang dan bermulanya dari kawan menjadi kekasih . Walaupun sekejap tak pandang dan menatap wajahnya hati menjadi resah , gelisah dan juga geliman . haha . Walau sejauh mana pun orang yang kita sayangi tapi hati kita kuat menyatakan bahawa dia ada di sisi dan dalam hati . Serta kesetiaan amat diperlukan demi menjaga hunungan yang telah dibina dan permintaan untuk jangan tinggalkan orang yang kita sayang untuk kebahagiaan bersama hingga ke syurga ( wahhh , so sweet ~ )


Love Quotes Graohics

No comments:

Post a Comment