Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Tuesday, August 7, 2012

Puasa and happy !

Assalammualaikum ~ dan selamat berpuasa ( yang ke berapa ekk ? errr err ==' ) . Alhamdullilah sebab saya diberi peluan untuk merasai nikmat berpuasa di bulan Ramadhan yang mulia dan penuh rahmat ini . Sebenarnya , saya bukan nak cerita pasal puasa tapi saya nak cerita pasal err err err haha . Ok fine ! Selalunya kalau puasa pertama mesti berkumpul ramai-ramai tapi tapi tapi tahun ni , hati saya sebak kerana kehilangan seorang insan yang paling saya sayangi dan tiada pengganti ( patah tumbuh hilang berganti ~ tetapi ku tidak mahu ~ cinta selain darimu ~ ) iaitu arwah ayah saya (sob sob sob ) . Kehilangan dirinya membuatku terdiam seribu bahasa tapi saya terima ketentuan Allah bahawa yang hidup mesti mati . Malah , kehilangannya juga membuatkan ku menitiskan air mata pada puasa pertama kerana tiada lagi gelak dan gurau sendanya . I LOVE YOU ABAH ! . 



Ok full stop ! . tak mau cite sedih sedih ! . Lately , saya suka dengar lagu "Hanya aku cinta kau seorang" , saya dengar sampai berulang-ulang kali ~ hee :) . Setiap kali nak tidur je mesti dengar sampai laa ke pagi , habis GNote saya panas ~ hee :) . 


Cop cop cop ! kalau korang stress jom layan video kat bawah ni ~







No comments:

Post a Comment