Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Thursday, December 29, 2011

SMILE ~

Assalammualaikum ~


Sudah lama saya tak post blog kan kan btw saya mintak maaf sebab hari tu cakap nak post blog hari ahad tapi tak jadi postkan sebab busy and penat laa . Em, haru tu ingat nak post pasal sweet-sweet and video laa for someone , da siap da videonye tapi tak sempat laa nak upload then buat masa sekarang ni saya memang nak upload video tu tapi lately saya dengan someone tu ada complicate siket laa so saya tunggu masa yang sesuai baru upload videonye . 


Hah! semalam saya ada bertekak laa dengan my GF sebab ada salah paham siket (nak tau nak tau) Tapi da settle KOT (alaa~ :( ) , yaa, saya tahu dia penat tunggu text and call dari saya sebab saya kerjakan at least even keje saya ade gak text dia supaya dia senang hati and hilang sikit rindu tu tapi  kat situ jugak timbul laa rasa tak puas hati dia kat sayakan . Yaa ~ saya paham perasaan dia yela 1 hari tunggu text dari saya then saya layan macam apa jekan tapi saya kan penat so kena jugak laa reply even pendek je kan . Next,tiap-tiap pagi dia kejotkan saya laa suroh bangon pegi keje and 1 day tu pagi2 dia text saya said "i miss u so much" then saya reply "i miss u too" so kat situ dia amek atikan yela saya penat and tak cukop tido sangat so memang tengah mamai laaa kan at least saya reply gak la kan . Sebab lain saya sekarang ni jarang topup kot sebab lepas balik keje teros alek umah tak singgah kedai pon so saya tak dapat nak contact dia laa kan kat situ merenggangkan hubungan saya dengan si dia btw im so sorry fyi hati saya tetap untuk dia . Kalau korang nak tau pasal ni dia tuka password FB dia , post status yang tak sepatutnya jadi bila dia post yang bukan-bukan timbul la spekulasi dan saya pon marah laa kan dari situ makin bertambah laa missunderstanding and pikir yang bukan-bukan sampai saya marah dia dengan kata-kata yang tak sepatutnya saya cakap (im so sorry) tapi time keje saya cuba sedaya upaya untuk tenangkan diri saya dan pikir positive pasal semua tu sebab saya tak nak hati dia terguris seperti di guris dengan pisau lagi pon saya tak nak buat perempuan menangis lagi sebab saya dulu saya da banyak kali buat perempuan menangis (playboy upenye) jadi sekarang ni saya try untuk buat dia tersenyum selalu dan sentiasa bahagia di sisi saya . Ok fine ! kat sini saya nak mengatakan saya ikhlas mencintai dirinya sebab saya da mula jadi setia oleh itu saya harap dia sentiasa berfikiran matang even baru 14 tahun yaa even 14 tapi da boleh fikir apa yang batul dan salahkan dan ape yang patut buat dan yang tak patut buat , saya harap dia faham apa yang saya nak sampaikan . Lagi , sejak saya jadi setia ni , saya harap gak dia akan jaga hubungan saya dengan dirinya yaa kalau orang nak kenal mendalam dengannya mengatakan tidak sebab kat situ dapat pertahankan hubungan seseorangkan dan jaga attitude serta tak menggatal la kan . Saya da jadi setia ni so tolong jaga hati saya jangan sampai saya jadi macam dulu kalau boleh saya tanak jadi macam dulu sebab saya tak sampai hati da tengok perempuan menangis sebab saya . Jikalau saya putus dengan dia insyallah saya akan jadi single untuk couple of month amin . Saya da jadi SETIA so jaga yaa please :)


Semalam time nak balik keja adalah perempuan ni , dia boleh pakai perfume macam si S kan perhhh memang wangi then teros teringat pulak kat si S ni yang suke cakap "perlu ke?" , "sedih!" , suke buat muka comel dia dan suka makan coklat kitkat dia tu hurm  . Tapi semua tu tinggal kenangan so let bygone be bygone tapi saya memang suka bau perfume tu . 


Hah ! sedar tak sedar da sebulan lebih kot saya couple dengan si dia tapi tak penah jumpe lagi kan hurm SEDIH ! . Saya rasa memang sukar kot untuk menemuinya sebab mesti banyak rintangan bila nak hang je hurm , Tak pela meybe tak de jodoh kan nak buat macam mane kann hurm . BTW saya nak dia tahu yang saya sayang dia sangat sangat dan tolong jangan tipu diri saya ni . I love u so much forever ever and till to heaven :)

No comments:

Post a Comment