Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Sunday, December 18, 2011

Anniversary !

Assalammualaikum ~


18 Disember 2011 adalah hari ulang tahun saya dengan my sweet heart like tweety  (Iffa Amreeza) yang ke sebulan (baru sebulan je kot da nak kecoh) . Semoga hubungan saya akan berkekalan la sampai ke syurga,saya akan berusaha untuk pertahankannya (insyaallah) dan saya harap hari-hari saya akan lebih indah dan mesra dari hari-hari sebelumnya . BTW saya akan menyintai dirimu Iffa Amreeza dengan penuh keikhlasan dan ketulusan malah saya akan jaga,bertangungjawab,ambil berat tentang awak dan meriduimu pada setiap masa even 1 saat sebab saya tak boleh hidup tanpa dirimu baby (cehhwahh~) . Sejak saya kenal awak hidup saya sentiasa ceria dan tersenyum saja (da macam orang ila angaw da) saya harap awak pun macam apa yang saya rasa . Hah ! kalau korang nak tau semalam saya bergayot dengan Iffa ni dekat 2 jam lebih kot dari pukul 12 pagi hingga pukul 2 lebih ,  best NYAH ~ even da 2 jam still tak puas lagi kot (rakos) haha btw kalau korang nak tau, sejak saya kenal dengan Iffa ni boleh nak dikatakan setiap malam saya buat SUPER SAVER dari pukul 12 hingga pukul 1 hee yela nak lepaskan rindulah kata kauuu ~ haha . Baby baby baby , I love you like I love my soul and forever ever till to heaven then always miss you even 1 second . Muaaaahhhh !  ♥ . Tapi kan tapi kan hari tu saya ada bertekak laa dengan Iffa ni sebab mula-mula dia rapat dengan "ex" dia  yang tu saya tak kesah laa because lantak ar kawan dia nak rapat dengan siapa kan tapi yang tak boleh tahan boleh dia cakap tak boleh terima kawan dia rapat dengan "ex" dia kan perhhh! nampak sangat dia jealous and still sayang lagi kat "ex" dia tu yaaa bukan mudah untuk melupakan kenangan silam tapi kita boleh cuba untuk melukannya kan then tadi ..... err ==" . Bie akan berubah kepada Riduan yang lama jiga baby still tak boleh lupakan "ex" baby tu sebab bie da jadi setia ni so tolonglaa jangan hancurkan hati dan kesetiaan bie ni , paham tak ? hurm . Tapi apa-apa pun saya akan memaafkannya demi kehubungan saya dengan dia . :)


Muuuuaaaaahhh ! <3




No comments:

Post a Comment