Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Thursday, August 8, 2013

=> Raya !

Assalammualaikum~

FuHHH ~ Alhamdullilah ~ dapat jugak merasai nikmat beraya bersama-sama keluarga namun hati ini sebak dikala mendengar takbir raya kerana teringat akan si arwah abah . Diam tak diam sudah 2 kali raya arwah pergi meninggalkan saya . Yaaa yang pergi tetap pergi dan yang hidup ni mesti diteruskan hidup walaupun dalam tangisan Cewahhh ! . Bak moto gua "Lets bygone be bygone" bukan maksudnya lupakan arwah tapi kita cuma hamba Allah jadi mana boleh nak undurkan masa semula kann . Tuga kita sekadar doakan si arwah sahaja . Pagi syawal 8/8/13 , macam rutin tahunan setiap awal jam 7 pagi sudah bangun pergi mandi then siap siap untuk sembahyang raya tapi kali ini saya lebih semangat sebab tak sabar nak pakai baju raya yang ditempah khas dari Bandung,Jakarta haha . Lepas sembahyang raya , macam biasa jugak pergi ke rumah rumah untuk tasbir dan tahmid tapi siapa yang nak buat jela then rumah saya memang setiap tahun buat since ada arwah lagi . Kalau ada arwah memang riuh dan pecah suasana dibuatnya kerana dengan gurau sendanya tapi since dia pergi so suasana harmony tu macam tak wujud *sobsob . Btw, saya mintak maaf sebab tak masukkan gambar saya al maklum lahh line kat sini macam siput tuttt sikit so nantikan difacebook dalam masa terdekat ok . Insyaallah

yang baju putih tu imam kampung saya . 

makan jangan dengar ceramah je ~ haha

yang bawah ni , kuih sarang semut . kuih fav. gua kalau tak ada memang tak sah 



No comments:

Post a Comment