Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Saturday, May 4, 2013

=> Member

Assalammualaikum ~ RINDU? yaa rindunya member time sekolah rendah dulu adeshh ! . Aku da lama lose contact dengan dorang then dalam minggu ni rimai yang contact semula . Alhamdullilah ~ rindu moment bersama korang . Dorang semua sekarang ra mai yang da masuk U dan Matrik , walauuuu ~ . Dorang kini da jadi lebih awesome and jadi budak KL haha . Aku ? aku stay ULU TIRAM je lagi tapi takpe lagi 6 bulan je lepas tu aku masuk dunia pekerjaan and sambung belaja semula . Aku akan capai harat aku ! . Bulan 6 ni lepas aku abes exam sem 2 aku akan lepaking bersam korang . Tunggu k ! .

Aku pun rindu bebudak Y Fariz, Arman, Panjang, Hatta, Mettew and so on . Moment yang paling best memang sukar dilupakan . Bebudak Y semua da berpecah kan haha . Memasing tanak kalah peragakan handphone memasing haha .

Aku begitu asing dengan sikap ....{continue}

No comments:

Post a Comment