Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Wednesday, March 16, 2011

smile ~


hari ini ; hari rabu [ 16 / 3 / 2011 ] adalah hari yang paling bermakna dan tak kan saya lupakan sampai bila-bila .  First time saya hangout dgn kawan2 saya , keluar pukul 12 balik lambat sampai pukul 10 malam , biasanya paling lambat pukul 8 . mula2 pergi jusco  pastu pergi daiman bowl main bowling 1 game [ walau pon kalah dgn syafiqah tp next time saya akan menang gak ! HAHA ] , then g citysquare . BTW , best ar lepak dengan korang . yang paling saya suke time lepak dekat JALAN SEGET and kat TEPI LAUT . siap ade snap2 picture cam artis da . HAHA . and saya nak ucap THANKS la kat NANA [ kawan girlfriend MOHD SIS ] coz da layan saya time tu walaupon awak suka tumbuk2 saya . and lau NANA nak tau awak sweet sgt2 sebab takut lintas jalan and suruh saya pimpin kan [ so sweet ~ ] .  ( x abes lagi taip , penat weyy asek menaip je . lain kali ar aku sambog ea )

2 comments:

  1. haha , penat je bace .. buat suspen betol .

    ReplyDelete
  2. lisa ! sorry aw coz da penat + ngantok gler . da x larat nk abes kan . lg pon time tu da mlm bute baru nk updated blog . haha . nt2 je sy sambog yaa .

    ReplyDelete