Blogger Layouts
Assalammualaikum CINTA ! tenangkan hatimu ketika membaca BLOG saya ! :)

Saturday, February 12, 2011

Serabut !


Hari berganti hari ~ [ cehhwahhh ] sampai ke hari ini aku still memikirkannye dan otak semakin pening memikirkan hal tuu  ( hal ape ek ? PERSOALAN ~ tunggu nt kite akan tau jugak hal ape yg dimaksudkannye ) [ da makan PENADOL 3 biji pon still pening lg ] , dan sampai tebawak2 dlm mimpi..hah! , cite begini......alkisah ~ hehe...hari isnin [ 7 / 2 / 2011 ] pada jam 9.47 malam [ aku tgh sedap bareng sambel berangan n layan lagu '' yellowcard = only once ''  pkai handphone ] tetibe je...aku dapat call daripada seorang perempuan , aku pon tgk la screen phone aku sape yg call kan ...[ owh , die nie ~ malas la nk angkat ]..aku biar kan...pastu die call lg ~ [ x angkat lg ]..die call lg sekali..[ ishhh ! nk ape die call aku nie ! , aku pon angkat la dgn TEPAKSEnye ]......[ bersambung ]


No comments:

Post a Comment